top of page

-

מתי צריך להחליף צמיג?

עשוי לעניין אותך

כתבו עלינו

מידע לנהג

מבצעים

מותגי צמיגים

נציג לרשותך

השאירו פנייה ונציג יחזור אליכם בהקדם

הסדרי נגישות טייר שופס

טייר שופס בע"מ מעניקה חשיבות עליונה במתן הזדמנות שווה לאנשים עם מוגבלויות. במסגרת זו, אנו פועלים רבות כדי לאפשר ללקוחות עם מוגבלות נגישות מלאה לכל הצמיגיות של החברה.

שירות נגיש הדרכות עובדים לשירות נגיש –הדרכנו והכשרנו את עובדינו בהיבטי הנגישות השונים. מטרת ההדרכות היא ליצור מודעות בקרב עובדי החברה לעקרון הנגישות, ולהקנות להם כלים מעשיים למתן שירות נגיש. מוקד טלפוני נגיש – המענה הקולי הונגש כך שהמידע מוקלט בשפה ברורה. אמצעים חלופיים ליצירת קשר – קיימים מספר אמצעים חלופיים ליצירת קשר עם המוקד הטלפוני. ניתן ליצור עמנו קשר באמצעות טופס "צור קשר", בפניה אלינו בפקס או בפניה אלינו באמצעות דוא"ל – contact@checkup.co.il. יש לציין את דרכי התקשרות למענה חוזר. הנגשת השירות ללקוחותינו תיעשה לבקשת הלקוח גם באמצעות הקראה, הודעות טקסט (SMS או Whatsapp), ובכל אמצעי אחר שיידרש על ידי הלקוח. הסדרי נגישות בסניפי טייר שופס סניף נתניה, שמענו ברחוב יד חרוצים 8, א.ת. פולג, נתניה - בסניף קיימים חניית נכים ושירותי נכים. דלת הכניסה נגישה. שירות הלקוחות מונגש. בסניף קיימת מערכת שמע נגישה, וכן שילוט והכוונה לבעלי מוגבלויות. מתן שתיה – מונגש. סניף חולון, שמענו ברחוב האורגים 11 חולון - בסניף קיימים חניית נכים ושירותי נכים. דלת הכניסה נגישה. שירות הלקוחות מונגש. בסניף קיימת מערכת שמע נגישה, וכן שילוט והכוונה לבעלי מוגבלויות. מתן שתיה – מונגש. סניף רחובות – בילו סנטר (ליד שופרסל דיל) - בסניף קיימים חניית נכים ושירותי נכים. דלת הכניסה נגישה. שירות הלקוחות מונגש. בסניף קיימת מערכת שמע נגישה, וכן שילוט והכוונה לבעלי מוגבלויות. מתן שתיה – מונגש. סניף אשדוד, שמענו ברחוב האשלג 31 אשדוד - בסניף קיימים חניית נכים ושירותי נכים. דלת הכניסה נגישה. שירות הלקוחות מונגש. בסניף קיימת מערכת שמע נגישה, וכן שילוט והכוונה לבעלי מוגבלויות. מתן שתיה – מונגש. סניף אשקלון, שמענו בשדרות התעשייה 11 אשקלון - בסניף קיימים חניית נכים ושירותי נכים. דלת הכניסה נגישה. שירות הלקוחות מונגש. בסניף קיימת מערכת שמע נגישה, וכן שילוט והכוונה לבעלי מוגבלויות. מתן שתיה – מונגש. דרכי פנייה לבקשות והצעות שיפור בנושא נגישות אם נתקלת בבעיה כלשהי בנושא נגישות נשמח לקבל ממך הערות באמצעות פנייה לרכז הנגישות של החברה. פרטי רכז הנגישות של טייר שופס: שם: מיכאל מוטלואוגלו טלפון: 03-9029696 דואר אלקטרוני: contact@checkup.co.il אנו מחויבים ליישום עקרונות הנגישות והטמעתם באופן שוטף בכל ענפי פעילותנו. נשמח לקבל הערות ותגובות במטרה תמידית לשיפור ולקידום חווית הלקוח.



bottom of page